Lurer du på hvordan du redigerer bedriftssiden din eller legger til nye arrangementer? Her finner du noen nyttige tips.
Hvordan logger jeg meg inn?
For å logge deg inn, trykk på den blå knappen «Logg inn» i toppmenyen til høyre.
Da velger du den grønne knappen «Logg inn» under «Bedriftskonto». Hvis knappen er grå og ikke funker, betyr det at du allerede er pålogget i en annen fane. Da kan du gå direkte til administratorportalen her.
Hvordan redigerer jeg bedriftsprofilen?
For å redigere informasjonen din, trykker du på bedriftsnavnet ditt øverst til venstre og velger «Rediger profil» fra listen.
Her kan du oppdatere:
Navn
Beskrivelsen i «Om bedriften»
Kontaktinformasjon
Logo
Betalingsinformasjon for faktura
OBS! Vi anbefaler at logoen er i PNG-format med gjennomsiktig bakgrunn eller kvadratisk utforming.
Hvordan legger jeg til nye arrangement?
For å lage et nytt arrangement, velg «Arrangementer» fra menyen til venstre og klikk på den blå knappen «New arrangement».
Her kan du:
Velge navn på arrangementet
Legge inn en ingress (kort tekst som vises i headeren)
Skrive en beskrivelse under «Om arrangementet»
Legge til bilde, tidspunkt og relevante kategorier
Velge om arrangementet og tidspunktet skal være synlig/publisert
Husk å huke av «Synlig» over kartet slik at arrangementet blir tilgjengelig på nettsiden.
Senere kan du oppdatere arrangementet ved å klikke på «Edit» på samlesiden (husk å lagre alle endringer!). Du kan også se hvem som har meldt seg på ved å trykke på «Se påmeldinger».
Kan jeg ta kontakt med deltakere?
Du kan kontakte alle deltakerne på e-post. Send gjerne de påmeldte en påminnelse om arrangementet dagen før. Dersom det skulle oppstå endringer, kan du også bruke e-post til å gi beskjed om dette.
For å sende e-post trykker du «Edit» ved siden av arrangementet det gjelder og skroller helt nederst til «Event times». Der velger du «Send e-post».
Hvis du har spørsmål, ta gjerne kontakt med oss på hei@utdanningibergen.no.